2nd week and first free day! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van sjenny88 - WaarBenJij.nu 2nd week and first free day! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van sjenny88 - WaarBenJij.nu

2nd week and first free day!

01 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Hee allemaal,

De 2de week is alweer voorbij, het gaat allemaal super snel hier.
We zijn begonnen met de Galvanic treatments ( met elektriciteit dus ).
Het begon niet zo leuk aangezien het meisje dat op mij werkte onzeker was en daardoor een Galvanic Burn veroorzaakt heeft... Pijnlijk dus :(
Na wat geoefend te hebben gaat het mij gelukkig goed af! Morgen is het examen al dus dat moet ook wel :) Morgen allemaal even duimen dus!
Vrijdagmiddag kreeg onze klas te horen dat wij naar gastgezinnen ondergebracht zouden worden omdat zondagavond een nieuwe groep studenten naar het hostel zou komen.
Helaas moesten wij op zondag vertrekken... oftewel uitchecken voor 9AM oftewel.... niet uitslapen op mijn eerste vrije dag :O :(

Vandaag dus aangekomen bij onze host. Een hele lieve gescheiden vrouw met 2 kinderen. We hebben ons eigen huisje in haar tuin. Ze heeft de garage compleet omgebouwd. We hebben een keukentje met magnetron, waterkoker en broodrooster, badkamer, bank, eettafel en 2 stapelbedden. Erg knus en leuk ingericht. Het mooiste is ook dat het om de hoek van de academy is! Dus als we nu om 8:45 moeten beginnen hoeven we niet meer om 8 uur de bus te pakken maar kunnen we om 8 uur opstaan :D
Het is wel erg jammer dat we nu maar met zijn 4en zijn, we misten de gezelligheid van het hostel nu al, iedereen zit daar natuurlijk gezellig samen.

Afgelopen weekend ook voor het eerst de stad in geweest en een dansje gedaan, erg leuk om het uitgaansleven hier mee te maken. Erg leuk gehad ondanks dat we verplicht 11 uur weer in het hostel moesten zijn...

Nu maar de laatste dingen doornemen voor het examen van morgen!
P.S. het weer is hier erg goed te doen! Koud maar droog :)
Hoe is het in Nederland? Hoe is met jullie allemaal? :)

Knuffelsssss

• 02 December 2013 - 00:58

Ingrid:

Hoi mop,
    Betekent die "burn" dat je nu gebrandmerkt bent? Is er geen controle dan? Wat betreft je nieuwe woning: ben je nu dan selfsupporting, ook je warme maaltijd? Kost natuurlijk extra tijd, maar ja, je bent wel snel thuis. Zelfs voor je lunch eventueel. Of is dat niet de bedoeling?. Heb je weer een benedenbed?
    Verder is hier alles normaal. Lekker sporten, zelfs weer tennis. Vandaag veel zon, maar wel fris.
    lieve groet en xxx
    mams

• 02 December 2013 - 00:59

Ingrid:

Natuurlijk gaan we maandag heel veel en heel lang duimen voor je.

xxx

• 02 December 2013 - 11:13

Lau:

Meis, succes met je examen vandaag! Geen wraak nemen en terugbranden he ;-)
    Doet t nu dan ook nog pijn bij jou, of valt het mee?
    Leuk om je verhalen te lezen, blijf vooral schrijven :)
    Dikke kus! X Lau

• 02 December 2013 - 22:08

Rita:

hi Jenny,

sorry, niet voor je geduimd vandaag maar ik twijfel er niet aan dat dit je ook gelukt is-burn or no burn !
    klinkt allemaal wel gezellig hoor, wonen in een tuinhuisje met alles erop en eraan en nog dichtbij ook.
    Ik hoop dat je niet weer hoeft te verkassen op je vrije dag hoor, eens even lekker uitslapen heb je inmiddels wel verdiend,

liefs,
    Rita