London and Watford - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van sjenny88 - WaarBenJij.nu London and Watford - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van sjenny88 - WaarBenJij.nu

London and Watford

Blijf op de hoogte en volg

22 November 2013 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Hee allemaal!

Hier mijn eerste reisverslag.. Ik wilde het al iets eerder doen maar internet is een ramp hier.

Vrijdag 15 november ben ik met mijn moeder en zus naar Londen vertrokken voor een paar leuke dagen. We hebben heel erg veel gezien in deze dagen en leuke dingen gedaan. Londen blijft een mooie stad.
Zondag 17 november hebben wij helaas afscheid moeten nemen ( vrijdag al van pappie ) en ben ik alleen vertrokken naar Watford waar mijn hostel is.
Eenmaal daar aangekomen heb ik kennisgemaakt met mijn kamergenoten, een Italiaans en een Pools meisje. De Italiaanse spreekt erg slecht Engels wat nu een beetje vervelend begint te worden..

Maandag ochtend moesten we om 5:30 opstaan om naar de dokter te gaan voor meerdere testen en erna naar het ziekenhuis voor een chest x-ray. Hierna gingen we voor de induction naar de academy waar we erg veel informatie kregen en meteen huiswerk :(
Dus maandag de hele avond daar druk mee bezig geweest.
Dinsdag weer vroeg op en toen moest ik mijzelf presenteren ( strakke haren, strakke make-up, nette kleding... alles is erg strikt!! ) daarna hebben we de eerste lessen gehad.
We zijn pas laat weer thuis gekomen en na het eten lekker douchen en meteen weer studeren... Morgen gaat de wekker weer om 6:00 uur..

Mijn eerste toets heb ik trouwens al gehaald, dus daar ben ik erg blij mee! Zaterdag hebben we de eerste praktijktoets en zondag de grote theorie toets van alle body producten. Zaterdag met praktijk doen we consultation, welcome touch, body brushing, abdominal breathing, full body massage en recommendations. Google alles maar van Elemis haha.

Het is hier trouwens erg koud en het gaat volgende week misschien sneeuwen!

Voor nu helaas weinig tijd... :( Dus sorry lieve mensen als ik niet terug sms... Ik ben niemand vergeten ik heb alleen echt geen tijd!

Ik zal proberen nog wat foto's van de dagen in Londen en van mij in uniform te plaatsen :)

Liefs en kusjes voor de speciale mensen ;) haha

  • 21 November 2013 - 22:00

    Manon:

    Hee Jenny!

    Leuk dat je ook verslagen bijhoudt:) kan ik je mooi volgen.
    Echt gaaf hoor wat je allemaal gaat doen! Ik weet uit ervaring dat het opslot heel lastig wordt om verslagen te blijven schrijven maar probeer het vol te houden. Echt super leuk om later weer terug te lezen wat je allemaal hebt mee gemaakt.
    Nou meis ik had niet anders verwacht dan dat jij je toets zou gaan halen! De andere toetsen gaat je ook vast en zeker lukken. zet hem op en laat ze een poepie ruiken haha.

    Veel liefs Xxx Manon

  • 22 November 2013 - 07:24

    Melany:

    Dag lieve vriendin, in de korte tijd die je maar hebt heb je toch een leuk verhaaltje neergezet;).. Wat goed dat je je eerste toets al gehaald heb! Ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en dat het Italiaanse meisje snel Engels gaat leren praten, haha. Het maakt de communicatie anders zo moeilijk he! Ik zit nu weer on de trein naar m'n werk! Dikke kus!!!!! Ik kijk

  • 22 November 2013 - 07:24

    Melany:

    Dag lieve vriendin, in de korte tijd die je maar hebt heb je toch een leuk verhaaltje neergezet;).. Wat goed dat je je eerste toets al gehaald heb! Ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en dat het Italiaanse meisje snel Engels gaat leren praten, haha. Het maakt de communicatie anders zo moeilijk he! Ik zit nu weer on de trein naar m'n werk! Dikke kus!!!!! Ik kijk uit naar je nieuwe blog! Xxxxxxxxx

  • 22 November 2013 - 09:50

    Ingrid:

    Hey moppie,

    Goed gedaan hoor:). En ik vind het snel gedaan; zeker gezien alles wat je al voor de opleiding deze week hebt moeten doen.

    Leuk om te lezen en ga zo door!!!

    xxxx
    mamsie

    PS Leuke foto's


  • 22 November 2013 - 18:12

    Rita:

    hoi Jenny,

    het harde leven is begonnen voor je begrijp ik, vroeg op en lange dagen, maar dat zal er wel bij horen toch?
    Oefen maar vast met gebrekkig Engels sprekende mensen joh, je zal ze vast wel eens vaker tegenkomen
    denk ik - en je hoeft er tenslotte je leven niet mee te delen alleen maar je kamer (daar bedoel ik dus de Italiaanse studiegenote mee).
    Ik ben heel benieuwd of je het ook LEUK hebt - en nu ga ik moeilijke woorden googelen!

    liefs,
    Rita

  • 27 November 2013 - 20:06

    Erik:

    Heftige start dus. Nu gelovig 2 weken cursus met veel huiswerk en weinig vrije tijd. Tja je moet er wat voor over hebben. Veel succes en een beetje kennis van vreemde en gebrekkige talen is nooit weg. Op je toekomstig "werkcruiseschip"zal het ook wel eens met gebaren moeten gebeuren. Ondanks alles geniet als het kan ook nog van Londen.

    Erik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2014

Europe

04 April 2014

Minder leuke kanten van mijn reis...

27 Januari 2014

December en januari!

27 Januari 2014

Auckland

11 December 2013

Dawn Princess!

Actief sinds 19 Nov. 2013
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 4500

Voorgaande reizen:

19 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: