Minder leuke kanten van mijn reis... - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van sjenny88 - WaarBenJij.nu Minder leuke kanten van mijn reis... - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van sjenny88 - WaarBenJij.nu

Minder leuke kanten van mijn reis...

Blijf op de hoogte en volg

04 April 2014 | Nieuw Zeeland, Napier

Hee allemaal,

Hoe gaat het met jullie?
Ik zit me kapot te zweten in de zon in Napier Nieuw Zeeland momenteel..
Had me even vergist in het weer en heb een lange broek aan.. stom!

Ik hoor dat het in NL nu ook lekker lente is! Gelukkig :)
Wij zijn een week geleden vertrokken uit Melbourne voor onze laatste trip around NZ! Iedereen is hier heel erg blij mee, het klinkt verwend maar we zijn best wel klaar met NZ.... Het is tijd voor wat nieuws!!
AROUND AUSTRALIA!

Als alles goed gaat dan heb ik in Port Douglas vrij... Dat betekent op naar het Great Barrier Reef!!

Ik ben heel erg blij met dit vooruitzicht en kan niet wachten op mijn lieve papa en mama te zien in Europa! Want na een maand around australie begint de worldcruise al... gaat snel!
Ben nu ongeveer halfverweg :)

Na dit goede nieuws even heel wat slechter ronduit klote nieuws:

Sommige mensen weten het al.. sommige mensen misschien niet.
Afgelopen week heb ik het verschrikkelijke klote oneerlijke rot nieuws gehoord ( sorry voor de bewoording.. ) dat mijn lieve vriend Patrick is overleden.
Zeer onverwachts is hij gestorven aan een hersen bloeding op een veels te jonge leeftijd.
Ik ben erg trots op mijn reis en ik weet dat ik van elke seconde moet genieten, maar toen ik dat nieuws hoorde wilde ik naar huis.
Terug naar mijn lieve familie en terug naar mijn lieve vrienden.
Helaas zou dat het einde van mijn reis beteken..
Ik weet dat Patrick het erg cool vond dat ik deze reis ging maken dus ik zal hem ook afmaken!

Lieve Patrick, ik zal je heel erg missen!
Heel veel liefde en knuffels naar onze vrienden en jouw familie.
Ik vind het vreselijk dat ik geen afscheid van je kan/kon nemen.. Weet dat ik je aan je denk! <3

Zo, dat is er uit... Dit zal mijn laatste verslag uit Nieuw Zeeland zijn... De volgende zal uit Australie zijn!

Van mij weer de vraag.. Wat gebeurd er allemaal in Nederland?
Klopt het dat mijn gekke oom en tante in Las Vegas zijn getrouwd??? :D

Hou me op de hoogte!

Veel liefs en knuffels vanuit Napier
xxx Jen

P.s. mam en pap... jullie ontvangen een cadeautje een dezer dagen!
Geniet lekker saampjes xxx

  • 04 April 2014 - 10:14

    Sonny:

    Hey Jen,

    Wat leuk om je verhalen te lezen! Geniet er van en veel plezier!

    (sterkte met het verlies)

    X

    Sonny

  • 05 April 2014 - 00:07

    Ingrid:

    Hoi lieve Jenny,

    Goed dat je het vreselijke nieuws van het overlijden van je vriend op deze manier (ook) kunt delen!
    Het is gewoon k... en natuurlijk veels te jong.
    Ik ben blij dat je naar huis gebeld hebt en dat ik je op deze manier toch een beetje, op afstand weliswaar, hebt kunnen helpen:)

    Great Barrier Reef dat klinkt prima. Ik zou zo zeggen: Geniet ervan en neem de tijd (als je die hebt en krijgt).

    En wat betreft het elkaar zien: inderdaad juli is het zo. Je gaat voor die tijd nog zoveel leuke dingen meemaken, waaronder hard werken :( maar ook heel veel zien:) Dus geniet van alles wat je mee maakt.

    Je maakt me erg nieuwsgierig met het cadeautje dat een dezer dagen bezorgd gaat worden.
    Ik kan niet wachten, maar ik zal wel moeten. Snik, snik.

    Heel veel knuffels en heel veel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Mams


  • 05 April 2014 - 17:47

    Marco:

    Hoi Jenny,

    Uiteraard volgen wij hier in het brabantse land jouw verhalen ( maar vooral de foto's die toch wel bijna dagelijks geupdated worden :-) ) heel mooie foto's, ben er zowat jalours op van al die indrukken die jij opdoet daar aan de andere kant van de wereldbol, het ware avontuur... heerlijk toch?

    Mocht je toch in de buurt van het Great Barrier Reef zijn..... zeker doen, en indien je durft natuurlijk... het Rif onder de zeespiegel bekijken ( snorkelend / scuba-duikend ) lijkt me een geweldige ervaring wat bij ons ( Christine en ikkes ) nog steeds hoog op het verlanglijstje ( bucket list ) staat.

    Overigens zijn wij ook net terug van onze " Honeym..n " meer vertel ik niet onder het motto "what happens in Vegas...... " hmmm. heb nu al het idee dat ik teveel verteld heb ( nu maar hopen dat ik niet teveel op mijn donder krijg van mijn kersverse ...... :-)

    Een ding weet ik wel dat je aanstaande 3 Mei een heel leuk feestje mist ( we wilden nog wel een uitnodiging sturen maar weten in hemelsnaam niet waar jouw post eigenlijk naar toe moet, dus denk ik dat ik je een digitale versie stuur ( gewoon voor de heb ) :-) en tsja foto's posten op Facebook, daar zijn wij op vakantie's ook best goed in :-)

    Last but not least willen wij je heel veel sterkte wensen met het verlies van een van je dierbaren, het is inderdaad heel oneerlijk in het leven, op zo'n jonge leeftijd, en dan zit je op zo'n specifiek moment nog eens aan de andere kant van de wereldbol.... voel je je helemaal machteloos! voor iedereen heel begrijpelijk. nogmaals sterkte!

    nou geef ik het tover(schrijf)stokkie weer over aan jou, Werk ze, geniet ze, in het ruimste begrip van het woord.... en kopop meid !

    groetjes en heel veel knuffels,
    xx
    Jouw gekke Oom en Tante ( net terug uit Las(t) Vegas ) :-)


  • 07 April 2014 - 21:57

    Martelle:

    Hoi Jenny,

    Leuk om te lezen hoe het met je gaat en wat je allemaal doet. Maar wel vreselijk dat je vriend is overleden! Gecondoleerd.
    Het is toch wel bijzonder dat je op deze manier kan werken en wat van de wereld zien.
    Hier gaat het ook goed. Ingrid en ik doen vaak leuke dingen samen. We zijn pasgeleden nog naar de film geweest.
    Zaterdag had ik een bootreisje met mijn familie, omdat mijn vader 85 is geworden. Het was heerlijk weer, dus we hebben de hele dag op het dek gezeten. We zijn van Etten-Leur naar Oosterhout gevaren en terug. Anna, Olga en Christiaan waren er ook bij. Tja, wel inderdaad een ander soort bootreisje dan het jouwe. Maar mijn ouders vonden het ook erg leuk.
    Ik ben veel aan het werk en dat vind ik wel fijn.

    Geniet van Australië en van alles wat nog komen gaat!

    Groetjes,
    Martelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Napier

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2014

Europe

04 April 2014

Minder leuke kanten van mijn reis...

27 Januari 2014

December en januari!

27 Januari 2014

Auckland

11 December 2013

Dawn Princess!

Actief sinds 19 Nov. 2013
Verslag gelezen: 556
Totaal aantal bezoekers 4477

Voorgaande reizen:

19 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: