December en januari! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van sjenny88 - WaarBenJij.nu December en januari! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van sjenny88 - WaarBenJij.nu

December en januari!

Blijf op de hoogte en volg

27 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hee allemaal!

Ja, ik leef nog :)
Sorry dat ik zo lang niet geschreven heb maar internet is duur op het schip en werkt niet op mijn laptop, alleen op mijn iphone, en wanneer ik in een port ben dan zijn we altijd druk druk druk met rondwandelen enzovoorts dus dan wil je niet ergens binnen zitten voor wifi of ik heb mijn laptop niet bij me...
Maar vandaag mijn laptop dus wel bij me! Zit nu met Josh ( een van de dansers ) in de Starbucks in Auckland :)

Oke laat ik eens een 'korte' samenvatting maken van de afgelopen 5/6 weken!
In december dus de Christmascruise gehad! Erg hard werken maar wel goed geld verdiend :) Van de eerste 2 cruises had ik niet zoveel verdiend maar vandaag salaris gekregen van de Christmas cruise... en dat was goed :D Haha!

Kerstmis heb ik niet veel van meegekregen maar nieuw jaar was wel leuk. Wel erg vreemd zonder mijn familie en vrienden... Gelukkig heeft bijna iedereen dat gevoel dus we vrolijken elkaar gewoon op dan.

Helaas was ik na oud en nieuw ziek geworden... en dan moet je dus in isolation... Dus 48 uur in mijn kamertje, eerste dag alleen maar geslapen en de 2de dag films gekeken en daarna weer hard aan het werk!

De dagen zijn erg lang en het werk is pittig omdat je elke cruise opnieuw moet opbouwen. Er komen dan weer nieuwe passagiers en je moet jezelf dan weer opnieuw gaan promoten.

Afgelopen cruise heb ik het erg goed gedaan, mijn hoogste target tot nu toe gehaald ( 9.500,00 dollar ) dus dat is weer goed voor mijn salaris!
Afgelopen week was ik weer nummer 7 van de vloot :) dus voor een eerste contract nog steeds erg goed om in de top 10 te zijn elke keer!
Geen idee of ik nummer 1 word... we zien wel :D

Tot nu toe is de mooiste plaatst waar ik geweest ben Tauranga! Super mooie plek met een mooi strand en een berg. Die dag heerlijk gezwommen en de berg op geweest. Heb ondertussen een mooi kleurtje :)

Afgelopen dagen van Melbourne naar Auckland hebben we erge storm gehad.. De golven kwamen zelfs op het dek! Dus de afgelopen dagen slecht kunnen slapen en werk was een ramp! Probeer iemand eens een facial te geven wanneer alles beweegt ;)
Nu gelukkig een paar dagen port dagen! Dat betekent weinig varen dus lekker rustig slapen :)

Doordat ik zo slecht geslapen heb, heb ik de afgelopen dagen mij een beetje afzijdig gehouden.. Maar zoals jullie weten kun je op het schip elke avond feest vieren als je wilt. Ze geven erg leuke feesten en ook leuke thema avonden. Gisteravond hadden we movie night with hot chocolate en cookies. De movie hadden we alleen veranderd in de Melbourne open finale met Nadal en die nieuwe jongen... Erg leuke wedstrijd en iedereen was enthousiast aan het kijken! Mam, heb jij het ook gezien? :)

Oke het verslag is nu wel groot genoeg...

Als ik iets vergeten ben moeten jullie het maar vragen!
Ik zal proberen wat foto's toe te voegen :)

De tijd gaat trouwens erg snel... Ik ben alweer bijna 3 maanden weg en 2 maanden op het schip... Nog maar 7 te gaan!

XXXX :)

Hoe gaat alles in Nederland? Ik hoor graag hoe het met jullie gaat!

XXX

  • 27 Januari 2014 - 14:15

    Ingrid:

    Hoi mop,
    Hartstikke leuk weer zo'n verslag.
    Natuurlijk heb ik al veel gehoord via onze telefoontjes;), maar blijft leuk om te lezen.

    Opa, Dorothy, paps en ik zijn zaterdag naar Ulrum, Ria en Sybren, geweest. Echt koud daar en 's avonds lag er sneeuw en op de terugweg vreselijk veel regen. Volgende dag bleek dat er zeker 70 auto's van de weg af waren gegleden; in en rondom Groningen dus! Maar paps heeft ons veilig thuis gebracht.
    Gisteravond hebben Niels en Brenda bij ons gegeten. Gezellig. Niels heeft zijn stage goed afgerond, laatste dagen stage nu voor hem. Super Niels. Verder lekker zitten kletsen.
    Vanochtend ben ik weer naar de sportschool geweest, daarna wat opgeruimd thuis. Eigenlijk zou ik met Martelle vandaag naar de Zwaluwhoeve gaan, maar ze zag daar toch van af. Ze heeft momenteel een dipje. Nu ga ik vanavond op verzoek van Martelle naar haar toe om te komen eten en wat te praten.
    Heerlijk vandaag ook nog een thriller gelezen. In 1 keertje een boek uitlezen, dat gebeurt niet echt vaak. Heb er van genoten.
    Ga proberen of Mirjam deze week nog met me naar de sauna wil. Anders heb ik pech. Eind februari ga ik nu alsnog met Martelle.

    Natuurlijk heb ik de wedstrijd van Nadal en Wawrinka ook gezien. Is trouwens niet echt een nieuwe jongen hoor. Tennist al best lang. Ja was wel een leuke wedstrijd, maar toch jammer dat Nadal geblesseerd was. Als jullie dan met zijn allen naar zo'm wedstrijd kijken, geeft dat dan precies zo'n gevoel als hier in Nederland met zijn allen voetbak kijken? Zal best wel.

    Nu mijn antwoord is ook wel groot genoeg......

    Tot horens, schrijvens, mail of skype oid

    xxx

  • 08 Februari 2014 - 19:17

    Rita:

    hoi globetrotter, of is het in jouw geval globesailer?
    hoe dan ook, ik vond het leuk weer eens even wat van je te lezen, alleen al het feit dat je met Josh bij Starbucks zit koffie te drinken is zo veel leuker dan mijn: ik ben vandaag bij Albert Heijn geweest, en ook nog bij de visboer bedenk ik me net, ja ja ik maak ook wat mee hoor!
    Maar hartstikke leuk voor je lief kind, hard werken zeg je maar ook goed verdienen en dan loont het toch de moeite? en tussendoor zie je nog eens wat, hoewel is er veel verschil tussen de Starbucks hier of daar?
    Nee geintje, geniet er lekker van en hopelijk blijft het norovirus aan wal !

    liefs,
    Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2014

Europe

04 April 2014

Minder leuke kanten van mijn reis...

27 Januari 2014

December en januari!

27 Januari 2014

Auckland

11 December 2013

Dawn Princess!

Actief sinds 19 Nov. 2013
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 4480

Voorgaande reizen:

19 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: